уторак, 29. август 2023.

JEDAN DAN ,SAMO JEDAN DAN

 13.10



Bilo je proslo je, bili smo nismo vise! Bile su to zadnje reci koji sam od tebe cula i dobila... Da li je tako, da li je proslo?! Da kada si prestao dozirati svoja osecanja, potrebu, prisustvo odlazis...zar to tako ide? Bez pitanja kako je onoj strani koja se ostavlja! DOBRA SI, DRUGACIJA SI, JEDINSTVENA SI, POSEBNA!!! U cemu, da me ostavljas , da odes, da prolazi! Da me ucinis kao svaku, losu, istu drugima? Zar nisi znao da sam COVEK , bice, koliko sam empaticna? Zar nisi, zar tebi nisam to pokazala? Zar tvoja rec nije bila moja istina, da kad te kritikuju-hvalim te, kad te odbacuju-branim te, kad kazu lazes-da tvoja rec moja istina je, da kada padnes na dno-sagnem se i ponovo sa tobom ustanem! Samo zelela sam biti tvoja, ja koja ne, nepripadljiva, ona koja emotivno nedostupna je, koja ljubav stavlja na anuliranje.

Rekla sam- bicu tvoja, bicu u maloj kucici u Srbiji, tvoja , na 7 dana , ti ,ja , ja i ti. Niko i nista oko nas, sa nama... Da to budu nasi dani, nasa secanja. Onda da odem, odes i ako nakon toga osecas isto, ne ostavimo se! Da napravimo selfie na kosarkaskom terenu. Ti i ja , ja i ti! Gde je to obecanje, gde si ti?!!!

REKAO SI ZIVOT IDE I BEZ NAS. Da, upravu si ide zivot bez ikoga ili sa nama, ali je glavnije u tome kako mi idemo kroz taj zivot. Slomljeni ili celoviti! Lete sekundi, lete minuti, lete mi  sati MOLICU NEBO DA MI TE VRATI. Vreme ide, idu ljudi , al ne ide moje PRIPADANJE TEBI, moja PREDANOST. Nisi to shvatio. Nisi shvatioo nisam od tih devojaka koje tako idu, otislo je. TI NISI MOJ, ni ne trebas biti moj, da bi moj bio. Da bi bio deo ovog srca, ove mene. JA BIRALA SAM TEBE! Sve je uredu. Osecam da sam ziva zatrpana! Ali pogledaj me, opet ista ONA KOJOJ SE DIVE, KOJU SLAVE, KOJU HVALE. Vidis to ne prolazi, nece proci ono van nas , kao ni vreme, odlucio si u svemu da PRODJEMO TI I JA!  Cekam nekog kao ti da me probudi. Poveruj u mene,  u mene pogledaj samo to cula sam! Veovala sam, samo u ono dobro , ono sto je moglo , poverovala u ono sto u tren ucinio si da nestane! Pokrilo je vreme moje tragove, ali sve dala bih za nas dvoje! Ti odustao si, ali nisam ja. TO SAM JA , ona ja koja NEVER GIVE UP! Nisam ni od cega , necu ni od nas! Ne zelim da budes moj, ne, ne nemam prava za to da borim se, postujem otisao ali jedno imam prava NA SVOJIH SEDAM DANA, svoja obcecanja preko kojih nisam u zivotu prelazila, desi se da ih ne realizujem onog dana ili sata, ali ona sam koja KAD-TAD. Sada i da te ima ili nema , ne zavisi od tebe, ja cutacu tebi, cutacu za oboje do dana kada dodjem. 13.10.2024 tu sam, pred tobom, tvoj grad, tvoja adresa, ja. Do tada cutim ne dozivam, ne odgovaram, ne trazim ali dugujes , dugujes nasoj proslosti, nasim danima, nasoj istini, nasoj iskrenosti to ne mogu da ti dam i oprostim. To uzimam! Ja sam kriva, sto nisam onu noc produzila , sto pala sam na ljubav i na najduzu kaznu sebe osudila. Crno i belo, moze da posive. Nasa se prica se sastoji od svih tih neizgovorenih reci, lepo mi stoji tvoja bol? Sto tako boli a tako leci, pruzi mi ruke i ja cu naci udo pod kojim cu te videti. Ne cekaj me, jer ja se ne cekam , ja se dozivljavam.


VAS GLAS

FREEDOM

  SLOBODA Kako imas toliko slobode? Najčešće pitanje koje mi postavljanju i koje dobijam u inbox(dm,pp). Moja jedina moc u svemu sto jesam i...