уторак, 5. септембар 2023.

SMRT NIJE DOKAZANA-ZIVOT JESTE


I ako mnogima poznata po zagovaranju same teme o APSOLUTU i njegovoj prisutnosti , to jest prisutnosti nas samih podeljene od apsoluta. Kako definisati apsolut ne samo jednom rejcu i ako je nekad nekome ona sama po sebi dovoljna. Probacu vam to reci kroz komparaciju. Za samo objasnjenje uzecu VODU, kao najveci udeo u ljuskom i zemaljskom zivotu. Voda kao sto znamo je u najvecoj meri stavljena kada je rec o zivotu, ona daje zivot, radja zivot, oporavlja zivot, odrzava zivot. U nasem telu je najveci procenat vode, kada je beba u stomaku odrzava zivot zbog samog vodenjaka, biljka raste zbog poolivanja vode mi postojimo zbog vode. Bez vode jel ne bi bilo zivota? Da li voda umire? Moze se desiti sus neke zemlje i videti se nedostatak vode ali ne i nepostojanje vode. Voda odlazi i dolazi ponovo. Ka nebu, od neba zemjli. To sto vise nije vidljiva u istoj formi u suzi ne znaci da je nestala vec prozivljava obnavljanje i samo vracanje u kapi kise, baru , vodu, blato, biljku i u coveka. Sve od toga dobija oblik zivota i rasta. Da li mi umiremo? Da li ste nekada sreli nekog ko je umro? Nismo zar ne, ni necete jer niko ne umire. Mi smo tranformativna bica, vise dimenziskih oblika. Svaki atom koji se promeni za 0,001 postaje drugi oblik , ali ne prestaje da postoji, samo izvrsava nastavak zivota. Zivot nema kraja ali je najglavnije sto dok si ona forma koja jesi si, ti si APSOLUT, bez deljenja. Nema potrebe za misljenjem ko si, jer si i jesi i to najglavnija stvar. Obitavanje, sveobuhvatno, celina. Cime dokazujes da ti nisi ja, a ja nisam ti, da ono nesto nije mi, da nije sve jedinica, jedan i voda? Smrt niko nije doziveo, a o njoj govori, opisuje je, a zivot zivi i ne zna ga opisati i o njemu govoriti. Sve je to, jer ne prihvataju svoje JA, dele svoje ja, traze ga tamo negde, u necemu, u nekome. Imaju se ali se nemaju,gledaju a ne vide se, slusaju se a ne razumeju.  Ako nisi susreo i razumeo zivot, zasto pricas o smrti koji nikad nisi okusio i niko ti je nije pokazao.

SMRT NIJE DOKAZANA-ZIVOT JESTE

Nastavice se...

Ukoliko imate neke svoje poglede, misli na ovu temu i sugestiju rado bih volela cuti i citati mozete ostaviti na kontakt:

email: tatjana.blogwork@gmail.com

Whatsapp: +33604062034

instagram: tatiana_tasha97




VAS GLAS

Diskriminacija nad muskarcima

  DISKRIMINACIJA NAD MUSKARCIMA Ono sto u većini slučajeva zaboravljamo su muske emocije. Kao da muskarac nema prava na emocije i na slabost...