среда, 6. септембар 2023.

ZIVOT JE VECNOST-ZIVOT JE DUALNOST

 

ZIVOT JE VECNOST – ZIVOT JE DUALNOST

 
Zivot sam po sebi je VECNOST, niko ga nije stvarao, nema stvoritelja. Ljudska bica koja su stvorena, bica kao univerzum i kosmos su DUALNE PRIRODE. Sta to znaci? To znaci: da sam ja kao individua osoba i svako zivo bice ima svoj odraz u ogledalu, odnosno drugu stranu svoje prirode. Znaci da sa sobom nosi i dobro i zlo, u zavisnosti od toga sta negujem ili sta zalivam, to ce rasti u meni i ja cu i postati takva osoba – DOBRA ili LOSA. Splet okolnosti u kojima se radjamo je individualne prirode, jer postoji karma koja utice na nase radjanje, gde i na kojem podneblju u kojoj porodici i kakvoj rasi ljudi, rasi naroda, koja ce nas pratiti ceo nas zivot – KARMA. Tvorac univerzuma je isto tako dualne prirode kao i mi. Mi smo stvoreni po oblicju naseg kreatora, tako da nosimo sve osobine koje on ima, tako da u sebi imamo osobine koje i on poseduje. Mi smo bica koja informacije dobijaju preko nasih pet cula. Koja su to cula? Culo vida, culo sluha, ukusa, dodira i mirisa. Da li mi imamo savrsena cula? Uzmimo u obzir jednog orla koji poseduje culo vida daleko bolje nego sto ga ima covek, jedan pas koji, takodje, ima culo mirisa daleko bolje nego ljudsko bice i da ne nabrajam... Znaci da su ljudska cula ogranicena, ljudsko oko ne moze da vidi sve oko sebe, vec samo ono sto je u opsegu cula vida koje je dato coveku. Kada bi covek mogao da ima daleko bolji vid, mozda bi video i bica oko sebe u istoj stvarnosti u kojoj je i on sam? Hajde da to pojasnimo na ovaj nacin. U skoroj proslosti nismo imali mikroskop, dok sada posedujemo mikroskope koji mogu da uvelicaju jednu celiju do velicine grada Njujorka. Sta je celija? Celija je osnovna jedinica svih bica, covek u sebi ima 3 biliona celija. Ona je svaka individua za sebe kao sto smo i mi. Razmislja, oseca, zivi i radi sve do njene konacnosti i umire. Hajde da razmotrimo sta to radi celija u nasem organizmu. Sve je na nivou atoma, kvarkova, bozona i fotona, energija. Unosenjem hrane u organizam, bilo to da je to biljka, zivotinja ili insekt, ljudsko bice razgradnjom hrane koju unosimo u nas organizam dobija energiju koja je potrebna za nase kretanje, razmisljanje i ostale funkcije. Celija je sposobna kao zivi organizam da sanja, da se udruzuje sa drugim celijama, da bude u interakciji sa njima, ali to je slozena jedinica koja pod mikroskopom izgleda kao jedan grad ili fabrika u kojoj svi rade svoje zadatke za sta su tu stvoreni, celija sama za sebe kaze ja sam celija, ona zna da je celija na nivou celija, ona za sebe zna da je individua i mnozi se, znaci, radja, sanja i umire. To je zivot. Ljudski zivot je isti takav, koji donosi, zasto to kazem? Zivot sam po sebi u ovom univerzumu, zakonom termodinamike tezi ka tome, ka haosu, radjanje, odrastanje, starenje i smrt. Da li je nas univerzum vecan? Nije. Univerzum, tezi ka svom raspadanju, odnosno unistenju ili smrti. Da li je univerzum ziv? Da. To je zivot. Dosli smo do zakljucka da je sve zivo, ali razum ne moze da prihvati kamen ili drvo koje je odseceno od kojeg je napravljena stolica ili sto, da je zivo? Na nivou atoma je sve zivo, atom u sebi sadrzi protone i neutrone, trotoni se krecu u atomu, ne miruju, pa mozemo doci do zakljucka da je i kamen ziv i da ne postoji mrtva materija. Materija, kao i duh su nerazdvojni, duh je nesto sto je covekovom um lako da prihvati, duh je vecnost. Da li je materija vecna? Materija je isto tako vecna, samo prelazi iz jednog oblika u drugi, isto tako je neunistiva kao i duh. Spoj duha i materije daje zivot. Da se vratimo na celiju. Mikroskopom smo je uvelicali do velicine grada Njujorka i vidimo da celija sadrzi u sebi nosioce naslednih osobina, odnosno DNK. DNK je knjiga koju svako zivo bice kontrolise od svojeg radjanja pa do smrti. U DNK je sve zapisano kakav ce biti taj zivi organizam, odnosi se na sve vrste zivih bica, kako ce izgledati fizicki i imati takve osobine. Rekli smo da celija sama za sebe zna da je celija i da ona za sebe kaze JA SAM CELIJA. Ako krenemo na gore, sta je iznad celije, celije grade molekul, a molekul za sebe isto zna da je molekul.

Celija je svesna i pola njene svesti zna za sebe da je to, a pola druge svesti se koristi za molekul. Molekul isto tako na svojoj skali postojanja zna isto to i pola njegove svesti koristi za JA SAM MOLEKUL, a pola za organe. Tkiva grade organe koji isto to znaju za sebe i dolazimo do nivoa nas samih i mi za sebe znamo i kazemo JA SAM COVEK, ja sam ljudsko bice. To su skale postojanja ako krenemo gore, skala postojanja se ne zavrsava tu, imamo zemlju isto koja je ljudsko bice, suncev sistem, galaksije i univerzum u kojem se mi nalazimo. Sta zelimo da znamo? Univerzumom vladaju zakoni. Na prostom primeru cemo doci do zakljucka. Sunce se svakog dana radja i zalazi, tako da na tom primeru mozemo izvuci zakljucak  da sve podleze zakonu. Da li je planeta zemlja idealno mesto za nas? Naravno da nije. Zasto? Primer kada samo jedna musica udje u nasu sobu, mi se nerviramo, to je samo jedan problem, a navescu niz problema sa kojima se suocavamo svakodnevno. Vrucine, hladnoce, klimatske promene, vetrovi, uragani, zemljotresi, insekti, zivotinje i na kraju covek koji zbog svoje beskrupulozne prirode nanosi bol drugom coveku ili ljudskom bicu. Sa svim tim problemima se suocavamo, a razlog je to zato sto smo dualne prirode. Nas tvorac je isto tako dualne prirode. Sta to znaci? Mozemo ziveti zivot u ovim uslovima i zakonima gde smo stvoreni na dobar nacin ili los. Ljudsko bice, pre nego sto dodje na planetu Zemlju, jer to je spoj duha i materije, jer telo kao telo je bezivotno bez duha. Izvodimo zakljucak da je spoj duha i materije zivot, jedno bez drugog ne funckionise. Zasto smo tu? Manifestovali smo se tu voljom naseg kreatora, jer on sam mora i treba da sakuplja iskustva, a kako to omoguciti nego preko tela, jer telo je materija i sto je vrlo vazno, poseduje cula. Rekli smo da ima pet cula. Preko tih pet cula mi dobijamo informacije o svetu oko nas kakvo je sta. Da je nesto ukusno, kakvog je mirisa, izgleda i dodirom da li je cvrsto, meko, tecno i kakve je culne vibracije. Kreator ovog univerzuma podleze istim zakonima kao i sva ljudska bica koja su stvorena u ovom univerzumu.

Nastavice se...


Ukoliko imate neke svoje poglede, misli na ovu temu i sugestiju rado bih volela cuti i citati mozete ostaviti na kontakt:

email: tatjana.blogwork@gmail.com

Whatsapp: +33604062034

Instagram: tatiana_tasha97

VAS GLAS

Diskriminacija nad muskarcima

  DISKRIMINACIJA NAD MUSKARCIMA Ono sto u većini slučajeva zaboravljamo su muske emocije. Kao da muskarac nema prava na emocije i na slabost...