петак, 25. август 2023.

SUSPEND

 


26/02/2023 

                 INSTAGRAM

Kao sto i sami znate, juce mi je suspenndovan instagram nalog jednom nakon 18k , ovaj put od 4k. Svi imate neko svoje vidjenje, kroz vase poruke podrske da je to necija ljubomora na moj rad, da je ovo ili ono... Ja, ne zelim da razmisljam. Zahvalna sam na vase poruke podrske, lepo je da zelite da mi date taj neki entuzijazam i da samnom delite misljenje ili suledujete u dogadjaju. Ja, sama nisam nimako zatecena suspendovanjem ali mi je draze sto nemam neku reakciju na sve to. Ipak je to platforma, jedan sajber prostor koji se koristi kao galerija slika , sto me nista ne koci da opet krenem ponovo i ponovo. Malo ne volim sto kada krenem svaka slika ima datum toga dana , sve pratim da bude estetski i praceno danom i satom... a ovako sada kada budem izbacivala stare slike  a datum nije danasnji stvara mi neurednost i ne esteticnost, pa je to ono malo sto mene ometa kao perfekcionistu. Pa cu videti kako cu, probacu ili cu se snaci ili cu sve staro obrisati i objavljivati samo  nove iako se ulozilo trud u stvaranju istih. Sta je tu je, tako je kako je. Nadam se da vas dan zapocinje lepo!


 Moj kontakt:

Ig: @tatjana_tatia

Facebook: Tatjana Markovic

Email: markovictasha@gmail.com

Telegram: Romkinja97

 


VAS GLAS

Diskriminacija nad muskarcima

  DISKRIMINACIJA NAD MUSKARCIMA Ono sto u većini slučajeva zaboravljamo su muske emocije. Kao da muskarac nema prava na emocije i na slabost...