среда, 13. септембар 2023.

Duhovni Kriminalci

 


Duhovni Kriminalci

-Kosmos, ovaj gde mi zivimo je vrsta Getoa ili zatvora. Pitanje je za koga? Za duhovne kriminalce! Ko su duhovni kriminalci? Duhovni kriminalci su bica koja su uzivala u Bozijoj bezuslovnoj ljubavi, ali su hteli da uzivaju od bilo kakvih , regulativnih Bozijih pravila. Nas kreator ima najbolja moguca pravila, zakone za bica kreacije. Znaci da su duhovni krilminalci oni koji su hteli da uzivaju nezavisno od bilo kakvih regulativnih zakona, i po cenu ostecivanja i uzimanje od drugog bica. I mi ovde u matrijalnom svetu osecamo to kao neprirodnu pojavu. Znaci da smo hteli da napravimo bolje carstvo bez Boga. Ovo je osnovna definicija, zasto smo mi u matrijalnom svetu. Tako da jedini nacin, posto je Bozija kreacija sva, i duhovna i matrijalna, kompletna, da mi budemo stavljeni u iluziju, i na taj nacin tripujemo da smo nezavisni, da smo svoj na svome. Mi koji zivimo na planeti smo duhovni kriminalci.



Ukoliko zelite reci nesto i izneti vase misljenje/sugestiju o tekstu mozete mi pisati na email:

Email: tatjana.blogwork@gmail.com

Instagram username: @tatiana_tatia97

Kontakt: Whatsaap +33604062034

VAS GLAS

Diskriminacija nad muskarcima

  DISKRIMINACIJA NAD MUSKARCIMA Ono sto u većini slučajeva zaboravljamo su muske emocije. Kao da muskarac nema prava na emocije i na slabost...