петак, 25. август 2023.

I M BACK

 .



14/08/2023

Zdravo svima znam da dugo nisam pisala, ali ponekada se desi kreativna blokada, a  ponekad nazalost nas neke prioretnije stvari ukradu od stvaralastva i nasih hobija, koje smo kao deca bez obaveza mogli raditi bez ogranicenog vremena, dok nas kao odrasle neke obaveze sprecavaju da nekoliko stvari uradimo cesce. Zelim da vam se zahvalim uz sve, za vase redovno pracenje mojih postova, blogovanja i podrske na platformama unazad 3 godine kako sam odlucila da se i sa drugima konektujem kroz neke svoja stvaralastva, kreativnosti i ideja. Vec znate i sami za ovo vreme da sam ugasila YouTUbe blog i da je za mene Blog site i Instagram omiljena platforma za izrazavanje i komunikaciju, a da ostale mi nesto nisu gotivne jer su copy paste , bez kreativnosti svojstvene. Dugo nisam radila rubriku PITAJ ME i PLUS 200 pa cu kroz ovaj vikend poceti ponovo sa storijima pitanja i onda nakon sakupljenih 100/200  ubaciti rubriku da citate odgovore. Ja sam ovo leto upoznala drugaricu sa Telegrama sa kojom sam divno komunicirala i upoznala zaista dobru osobu, jako ljudski nastrojeno. U njoj sam cak i videla neke svoje karakteristike ili crte proslosti koje su nas u danasnjici povezale iako znate da sam stroga po pitanju upoznavanja, mogu reci da je bilo predivno provela je kod mene u gostima mesec i koji dan. Tako da imacu po cemu pamtiti 2023 godinu. Nemoj te olako dopustati susrete, ali nemoj te ih ni izbegavati u potpunosti. Do nje su mi se dogodila jos dva poznastva sa , sa dva momaka koji su predivni, razigrani i jako spusteni na zemlji. Bez obzira na njihov sjaj, takodje kreativnost i poznavanje. Rubriku cu nazvati NOVI RED i svaku objavu beleziti datumom kako bi se lakse orijentisali i pratili. Uskoro cu vam objaviti pricu LOS DNK-A nadam se da ce vam se dopasti.  Bilo mi je drago popuniti ovaj mali red danas sa vama i cujemo se kroz koji dan. Hvala vam na poseti i vremenu 💗👄💗👄



 Moj kontakt:

Ig: @tatjana_tatia

Facebook: Tatjana Markovic

Email: markovictasha@gmail.com

Telegram: Romkinja97

VAS GLAS

Diskriminacija nad muskarcima

  DISKRIMINACIJA NAD MUSKARCIMA Ono sto u većini slučajeva zaboravljamo su muske emocije. Kao da muskarac nema prava na emocije i na slabost...